2014. március 23., vasárnap

Olvasói levél- Váci út 121


Eddig nem tettem, de ezután, ha ilyen levelet kapok, közzé fogom tenni. Mert a blogírásban nemcsak az alkotás folyamata jó, megtalálni egy jó helyszínt, beleszeretni, utánajárni, kinyomozni, megírni, hanem a visszajelzés is. Néha úgy kell, mint egy falat kenyér.
Jó tudni, hogy másnak örömet okozunk, hogy a cikk vagy a képek másban felidéztek valamit, elveszettnek hitt régi emléket, pillanatot. Szóval most egy ilyen jön. Tegnap amikor elolvastam, én is meghatódtam, mert ez a bejegyzés annak idején nagyon fontos volt, sőt mondhatom, hogy meg is könnyeztem a házak bontását. Nyúlfarknyi levél lesz, de rengeteg minden van mögötte, évek, életek, egy ház, ami már csak képeken és szívekben létezik. Köszönöm!

Levél: 
"Hosszú évekig a Váci út 121-ben laktam, az élettársam volt a Ziccer pizzéria üzletvezetője. Semmilyen emlékem nem maradt a házról, mígnem véletlenül megtaláltam az Ön cikkét. Nem szégyellem, könnyekig hatódtam a képek láttán. Köszönöm, köszönjük szépen."

Előzmény:Lebontották a Váci út 121-129 házait, azelőtt pedig Bontják a Váci út 125-öt és a legelső bejegyzés a témában ez volt: Váci út 121-123-125. Bontás előtt.



3 megjegyzés :

  1. Elhiszem, hogy örültél a levélnek! Én meg kérni szeretnék tőled. Ahogy megyünk be Budapestre autóbusszal a hetesről (az utcát majd ha ismét arra utazok lejegyzem) van egy sarokház, évek óta figyelem, lakatlannak tűnik. Ahogy el-elnézem ez annak idején (kb. hatvanas évek) egy jól tervezett ház lehetett. Mindig beindul a fantáziám, miért maradt üresen? Annyira fog, ahányszor megyünk a busszal már előre figyelem, na most, de még mindig ne lakik ott senki.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Írd majd le pontosabban hogy hol van. Még a Budaörsi úton? vagy utána?
    Nekem is van egy, amit évek óta figyelek, az egy családi ház, lapos tetős.

    VálaszTörlés
  3. Igen, családi ház, lapos tetős, s amennyire megítélem annak idején egy szép ház lehetett. Ha ismét arra járok busszal, leírom a pontos helyét.

    VálaszTörlés