2013. február 21., csütörtök

Várbazár rekonstrukció, helyzetjelentés 1.

Tegnap megint hamarabb leszálltam a buszról, csak azért, hogy megnézzem, hogy haladnak a rekonstrukciós munkák. Most ezek a képek jönnek. Egy része nem is a felújítással kapcsolatos, hiszen még kézzel fogható nyoma nyilván nincs, hanem olyan részletekről szól, amiket én csak most vettem észre. Mindig az az érzésem, hogy megszámlálhatatlan képet lehetne csinálni és az sem lenne elég.

A lépcső tetején lévő bejáratnál ennyi látszik. Előkészítik a terepet...

Az Ifipark egykori táblája még mindig megvan és ugye észrevetted kedves olvasó, hogy ez a háttérképem?
A két déli lakóház ajtaja nyitva volt. Belépni tilos. ..
A palánk  még nem ér végig az árkádsoron.
A 6. számú műterem. Vajon  milyen kincsek lehetnek még bent?
Az északi lakóház, régen testőrpalota.  Ottlétemkor zárva.
Csigavonalak a lépcsőben.





Erre tényleg nincsenek szavak.

Állítólag ebben a műteremben cukrászműhely is működött. Fent galéria is van.





És egyre több a sárga sapkás munkás. Fokozódik a helyzet. Folytatjuk.
A szobrászműtermekről szóló régi bejegyzések itt és itt



Ha tetszett a  bejegyzés és szívesen látnál még több képet és tartalmat, 
itt csatlakozhatsz
a blog Facebook oldalához. 



2 megjegyzés :

  1. Sokszor elmentem már a Várbazár előtt, de valahogy a közeli és részletes megtekintése mindig elmaradt. Pedig őszintén mondom, nagyon tetszik. Éppen ezért külön köszönöm a részletes bemutatását és egyszer biztosan szerét ejtem egy célirányos fotósétának. Lehet, hogy már csak a felújítás után? Mindenesetre a Sándor Móric lépcső nevét megjegyeztem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) A Várbazár kiváló téma, szerintem érdemes most is elmenni, már csak azért is, mert érdekes lesz később látni az egykor és most képeket. Sándor Móric jeligére, a hirdetőbe:)

      Törlés